Aktuális híreink
Egy jármű megalkotása mindig egy rajzzal kezdődik. Alberto Torrecillas, a CUPRA külső tervezője, fog egy papírlapot, és megrajzolja a márka első elektromos SUV-jának, a CUPRA Terramarnak a körvonalait és formáit. A végleges formaterv megszületéséig ezeket a vonalakat számtalanszor átrajzolták, módosították, és újra meg újra átformálták őket, hogy minden arány tökéletes legyen. „Először a modell lényegét rajzoljuk meg, majd digitálisan alakítjuk át, hogy megértsük annak térbeli formáit, de ha igazán tapinthatóvá akarjuk tenni a felületeket, és látni, hogy az arányok megfelelőek-e, elengedhetetlen az életnagyságú modell” – magyarázza a tervező. Itt kerül a képbe az agyag.
Az „Évfordulós dátumok 2025” füzetben az Audi Tradition bemutatja az Audi termék- és cégtörténetének legfontosabb pillanatait, amely éppoly eseménydús, mint amilyen sokszínű. Az Audi történészei összesen 27 dátumot választottak ki, amelyekről 2025-ben megemlékeznek.
A svájci Wengenben történt súlyos balesete óta az Audi márkanagykövete, Aleksander Aamodt Kilde élete legnagyobb kihívása előtt áll. A Kilde.unscripted 1. epizódja a felépüléshez vezető úton követi őt, és mélyen belemerül a világklasszis alpesi síelő páratlan gondolkodásmódjába.
Szokásosan a szlalompályán kezdte a km77 csapata a Q6 e-tron vallatását, ezen pedig a SUV-ok általában szerény időeredményt tudnak felmutatni. A 23,2 másodperces eredményével a márkatárs RS 3 Sportback (23,1 mp) és a Mini Cooper SE (23,3 mp) közé fért be, vagyis két jóval kisebb modellel produkált azonos időt. A Q6 e-tron a jávorszarvas tesztet is sikerrel vette. A legjobb kísérletnél (Dynamic üzemmódban) 78 km/órás bemeneti tempóval teljesítette a tesztet, de Comfort módban is sikerült 77 km/óráról végrehajtani a manővert.
Ez a útmutató videó elmagyarázza, hogyan optimalizálhatja Audi e-tronja töltési teljesítményét télen. Javasoljuk az e-tron útvonaltervező használatát, amely az akkumulátor intelligens hőkezelésével van összekapcsolva. Ez a rendszer menet közben előkészíti az akkumulátor hőmérsékletét a gyorstöltéshez.Az optimalizálás lépései:1. Állítsa be a töltési beállításokat a kívánt töltési szint beállításához, amikor megérkezik a töltőállomásra.2. Adja meg az úti cél címét az e-tron útvonaltervezőben, és indítsa el az útvonalvezetést.3. Az útvonaltervező automatikusan figyelembe veszi a megfelelő töltőpontokat.További tippek:1. Ellenőrizze az akkumulátor hőmérsékletét az MMI-ben vagy a Virtual Cockpitben.2. Parkoljon az Audival egy garázsban, hogy megvédje az akkumulátort a hidegtől.3. Használja az indulási időzítőt a belső tér előmelegítésére töltés közben, ami csökkenti a vezetés közbeni energiafogyasztást.Ezek az intézkedések segítenek javítani Audi e-tronja téli töltési teljesítményét és kényelmét.
Autók, amelyek többek, mint a segítőtársaid.A fontos pillanatokra tervezve.Minden eddiginél gyorsabban és messzebbre visznek, mint valaha.Minden kanyar egy új történet kezdete.Élvezd a 2024-es év legjobb pillanatait.A 2025-ös évre.Ez az Audi.
Az Audi Environmental Foundation meghatározása szerint a „zöldépítés” olyan innovatív technológiák, amelyek vagy közvetlenül hozzájárulnak a környezetvédelemhez, vagy a kutatás és a gazdaság egy meglévő gyakorlatát a korábbinál környezetbarátabbá teszik. Az Alapítvány 2009 óta tudományos és műszaki projekteket kezdeményez az élhető környezetért és környezeti nevelést folytat. A neves asztrofizikussal, Harald Lesch-lel és Jonas Geissler időkutatóval folytatott megbeszélésen az Alapítvány mintegy 300 vendéggel tekintett vissza tevékenységének első 15 évére az Ingolstadti Kulturális Központban. A vendégek között volt Gerd Walker, az AUDI AG termelési és logisztikai igazgatótanácsának tagja és az Audi Environmental Foundation kuratóriumi elnöke, valamint Felix Neureuther volt síversenyző, aki szintén az alapítvány kuratóriumának tagja.
A TT negyedszázados története: Amikor az Audi 1995-ben az IAA-n bemutatta a koncepcióautót, a közvélemény azonnal egyértelművé vált: „Ezt az autót sorozatgyártásba kellene venni – pontosan úgy, ahogy van!” Az 1998-as szériabemutatóval az Audi TT formatervezés történelmet írt.
A Player újságírója tesztelte azt Audi Q8 és SQ8 modelleket.
Az A3 allstreet jellegzetes terepjáró kialakításával és megnövelt hasmagasságával már első pillantásra is megkülönbözteti magát az A3 család közül. A crossover mostantól plug-in hibridként is elérhető, így ideális a mindennapokban. Nagy akkumulátor-kapacitással, erős rekuperációs teljesítménnyel, egyenáramú töltéssel és intelligens hajtásmenedzsmenttel az A3 allstreet 40 TFSI e1 a helyi utazásokhoz károsanyag-kibocsátásmentes vezetést, a legtöbb hétköznapi helyzetben pedig kiemelkedő hatékonyságot kínál.
Átfogó összefoglaló cikk az új Audi A5-ről.
Az élet egy kanyargós út. Fedezze fel az új Audi RS 3 Sportbacket, amely mindössze 3,8 másodperc alatt gyorsul 0-100-ra, quattro összkerékhajtással, határozott arányokkal és kifejező részletekkel.